Zapalovací cívka NGK 48032
- Kategorie: Zapalovací cívka, jednotka zapalovací cívky
- Výrobce:NGK
- Katalogový kód:48032
- EAN:4010326480321
- Skladem (DS)
- 1 391 Kč
- (1 150 Kč) bez DPH
- Původní cena:1 904 Kč
- Ušetříte:27 %
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | čtvrtek 17.4.2025 |
---|---|
GLS kurýrní služba | čtvrtek 17.4.2025 |
Osobní odběr | zítra 16.4.2025 po 10:00 hod |

V současnosti je NGK celosvětově největším dodavatelem zapalovacích/žhavících svíček a lambda sond. Více než 500 miliónů zapalovacích svíček je vyráběno pod záštitou této značky. Společnost je již na předním místě v oblasti prvovýbavy nových sériových vozidel a hraje důležitou roli svými žhavicími svíčkami také v segmentu vozidel se vznětovými motory.
- počet vstupů/výstupů:4
- Počet pólů/vodičů:4
- Zapalovací cívka:typ konektoru SAE
- CITROËN 5970.75
- CITROËN 5970.98
- CITROËN 96 341 314 80
- PEUGEOT 5970.75
- PEUGEOT 5970.98
- PEUGEOT 96 341 314 80
Foto | Název | Cena | ||
---|---|---|---|---|
![]() |
Zapalovací cívka BOSCH 0 986 22A 206 Skladem (DS) 10 | BOSCH |
1 730 Kč
1 430 Kč bez DPH
|
|
![]() |
Zapalovací cívka HELLA 5DA 358 000-891 Skladem (DS) 12 | HELLA |
1 751 Kč
1 447 Kč bez DPH
|
|
![]() |
Zapalovací cívka VALEO 245098 Skladem (DS) 4 | VALEO |
1 682 Kč
1 390 Kč bez DPH
|
|
![]() |
Zapalovací cívka FEBI BILSTEIN 37080 Zboží není dostupné | FEBI BILSTEIN |
1 512 Kč
1 250 Kč bez DPH
|
- ANGLI 15 024
- BBT IC 15128
- BERU 0 040 100 348
- BERU ZS 348
- BOUGICORD 155027
- BRECAV 110.007
- BREMI 20320
- DELPHI GN10582
- DELPHI GN10582-12B1
- ERA 880073
- EUROCABLE DC 1159 B
- FACET 9.6308
- FAE 80275
- HERTH+BUSS JAKOPARTS 19050039
- HOFFER 801 0391
- CHAMPION BAEA348
- JANMOR CPS27
- LUCAS DMB866
- MEAT & DORIA 103 91
- METZGER 0880307
- SIDAT 85.30184
- TESLA CL112
- TRISCAN 886 028 006
- CITROËN C4 I (LC_) 2.0 16V (100kW)
- CITROËN C4 kupé (LA_) 2.0 16V (100kW)
- CITROËN C5 I (DC_) 1.8 16V (DC6FZB, DC6FZE) (85kW)
- CITROËN C5 I (DC_) 2.0 16V (DCRFNC, DCRFNF) (100kW)
- CITROËN C5 I Break (DE_) 1.8 16V (DE6FZB, DE6FZE) (85kW)
- CITROËN C5 I Break (DE_) 2.0 16V (DERFNF, DERFNC, RERFNC) (100kW)
- CITROËN C5 II (RC_) 1.8 16V (RC6FZB) (85kW)
- CITROËN C5 II Break (RE_) 1.8 16V (RE6FZB) (85kW)
- CITROËN C5 II karoserie/kombi (RE_) 1.8 (85kW)
- CITROËN C8 (EA_, EB_) 2.0 (100kW)
- CITROËN C8 Van (EA_, EB_) 2.0 (EBRFNC, EBRFNE) (100kW)
- CITROËN EVASION (22, U6) 2.0 16V (100kW)
- CITROËN JUMPY (U6U) 2.0 (100kW)
- CITROËN JUMPY (U6U) 2.0 i 16V (102kW)
- CITROËN JUMPY karoserie (BS_, BT_, BY_, BZ_) 2.0 i 16V (102kW)
- CITROËN JUMPY valník/podvozek (BU_, BV_, BW_, BX_) 2.0 (100kW)
- CITROËN XSARA (N1) 2.0 16V (100kW)
- CITROËN XSARA Break (N2) 2.0 16V (100kW)
- CITROËN XSARA kupé (N0) 2.0 16V (100kW)
- CITROËN XSARA PICASSO (N68) 1.8 16V (85kW)
- CITROËN XSARA PICASSO (N68) 2.0 16V (100kW)
- FIAT SCUDO Combinato (220P) 2.0 16V (100kW)
- FIAT SCUDO karoserie (220L) 2.0 (100kW)
- FIAT ULYSSE (179AX) 2.0 (100kW)
- FIAT ULYSSE (220) 2.0 16V (100kW)
- PEUGEOT 206 CC (2D) 2.0 S16 (100kW)
- PEUGEOT 206 Sikma zadni cast (2A/C) 2.0 S16 (99kW)
- PEUGEOT 206 Sikma zadni cast (2A/C) 2.0 S16 (100kW)
- PEUGEOT 206 SW (2E/K) 2.0 16V (100kW)
- PEUGEOT 307 (3A/C) 2.0 16V (100kW)
- PEUGEOT 307 Break (3E) 2.0 (100kW)
- PEUGEOT 307 CC (3B) 2.0 16V (100kW)
- PEUGEOT 307 SW (3H) 2.0 16V (100kW)
- PEUGEOT 406 (8B) 1.8 16V (85kW)
- PEUGEOT 406 (8B) 1.8 BiFuel (85kW)
- PEUGEOT 406 (8B) 2.0 16V (99kW)
- PEUGEOT 406 (8B) 2.0 16V (100kW)
- PEUGEOT 406 Break (8E/F) 1.8 16V (85kW)
- PEUGEOT 406 Break (8E/F) 1.8 BiFuel (85kW)
- PEUGEOT 406 Break (8E/F) 2.0 16V (100kW)
- PEUGEOT 406 Break (8E/F) 2.0 16V (99kW)
- PEUGEOT 406 kupé (8C) 2.0 16V (100kW)
- PEUGEOT 406 kupé (8C) 2.0 16V (99kW)
- PEUGEOT 407 (6D_) 1.8 (85kW)
- PEUGEOT 407 (6D_) 2.0 (100kW)
- PEUGEOT 407 SW (6E_) 1.8 (85kW)
- PEUGEOT 407 SW (6E_) 2.0 (100kW)
- PEUGEOT 607 (9D, 9U) 2.0 (100kW)
- PEUGEOT 806 (221) 2.0 16V (100kW)
- PEUGEOT 806 Van (AF_) 2.0 (AFRFNC) (100kW)
- PEUGEOT 807 (E) 2.0 (100kW)
- PEUGEOT EXPERT (224) 2.0 (100kW)
- PEUGEOT EXPERT karoserie (222) 2.0 (100kW)