Těsnění, kryt hlavy válce ELRING 023.711
- Kategorie: Těsnění pod víko ventilu
- Výrobce:ELRING
- Katalogový kód:023.711
- EAN:4041248117835
- Skladem (DS)
- 102 Kč
- (84 Kč) bez DPH
- Původní cena:174 Kč
- Ušetříte:41 %
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | středa 19.2.2025 |
---|---|
GLS kurýrní služba | středa 19.2.2025 |
Osobní odběr | úterý 18.2.2025 po 10:00 hod |
![](/files/image/99-elring.png)
Elring je celosvětově největším výrobcem metaloflexového těsnění (celokovové, vrstvené), které jsou důležitá pro moderní motory vyznačující se jedinečnou charakteristickou a to : vysoký výkon, snížení hmotností za použití lehčích materiálů a minimalizace škodlivých látek. Tento výrobce dodává těsnění do prvovýroby všem hlavním výrobcům osobních, ale i nákladních automobilů.
- Doplňující výrobek/info 2:pro plastove-viko hlavy valcu
Foto | Název | Cena | ||
---|---|---|---|---|
![]() |
Těsnění, kryt hlavy válce FEBI BILSTEIN 12440 Skladem (DS) 3 | FEBI BILSTEIN |
210 Kč
174 Kč bez DPH
|
|
![]() |
Těsnění, kryt hlavy válce TOPRAN 720 107 Skladem (DS) 7 | TOPRAN |
65 Kč
54 Kč bez DPH
|
- AJUSA 11042500
- AJUSA 11042508
- BGA RC2310
- CORTECO 023180
- CORTECO 023180P
- ELRING 023.710
- ELWIS ROYAL 1544231
- FA1 EP2100-905
- FAI AutoParts RC560S
- GLASER 53101
- GLASER X53101-01
- GOETZE 50-028759-00
- MEC-DIESEL 920861
- PAYEN JP 043
- PAYEN JP043
- SWAG 62 91 2440
- TRISCAN 515-5534
- VICTOR REINZ 70-33664-00
- VICTOR REINZ 71-33664-00
- CITROËN BERLINGO (MF) 1.8 i (MFLFX) (66kW)
- CITROËN BERLINGO (MF) 1.8 i 4WD (MFLFX) (66kW)
- CITROËN BERLINGO karoserie (M_) 1.8 i (66kW)
- CITROËN XANTIA (X1) 1.6 i (65kW)
- CITROËN XANTIA (X1) 1.8 i (74kW)
- CITROËN XANTIA (X1) 1.8 i (66kW)
- CITROËN XANTIA (X1) 2.0 i (89kW)
- CITROËN XANTIA (X2) 1.8 i (66kW)
- CITROËN XANTIA (X2) 2.0 i (89kW)
- CITROËN XANTIA Break (X1) 1.8 i (74kW)
- CITROËN XANTIA Break (X1) 1.8 i (66kW)
- CITROËN XANTIA Break (X1) 2.0 i (89kW)
- CITROËN XANTIA Break (X2) 1.8 i (66kW)
- CITROËN XANTIA Break (X2) 2.0 i (89kW)
- CITROËN XSARA (N1) 1.8 i (66kW)
- CITROËN XSARA (N1) 1.8 i Aut. (74kW)
- CITROËN XSARA Break (N2) 1.8 i (66kW)
- CITROËN XSARA Break (N2) 1.8 i Aut. (74kW)
- CITROËN XSARA kupé (N0) 1.8 i (66kW)
- CITROËN XSARA kupé (N0) 1.8 i (74kW)
- CITROËN ZX (N2) 1.6 (66kW)
- CITROËN ZX (N2) 1.6 i (65kW)
- CITROËN ZX (N2) 1.8 (76kW)
- CITROËN ZX (N2) 1.8 i (74kW)
- CITROËN ZX (N2) 2.0 (90kW)
- CITROËN ZX (N2) 2.0 i (89kW)
- CITROËN ZX Break (N2) 1.6 i (65kW)
- CITROËN ZX Break (N2) 1.8 i (74kW)
- PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.8 (74kW)
- PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.8 ST (74kW)
- PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 2.0 ST (89kW)
- PEUGEOT 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 (74kW)
- PEUGEOT 306 Kabriolet (7D, N3, N5) 1.8 (74kW)
- PEUGEOT 306 Kabriolet (7D, N3, N5) 1.8 (74kW)
- PEUGEOT 306 Kabriolet (7D, N3, N5) 2.0 (89kW)
- PEUGEOT 306 Sikma zadni cast (7A, 7C, N3, N5) 1.8 (74kW)
- PEUGEOT 306 Sikma zadni cast (7A, 7C, N3, N5) 2.0 XSi (89kW)
- PEUGEOT 405 II (4B) 1.6 (65kW)
- PEUGEOT 405 II (4B) 1.8 (74kW)
- PEUGEOT 405 II (4B) 2.0 (89kW)
- PEUGEOT 405 II (4B) 2.0 X4 (89kW)
- PEUGEOT 405 II Break (4E) 1.6 (68kW)
- PEUGEOT 405 II Break (4E) 1.6 (66kW)
- PEUGEOT 405 II Break (4E) 1.6 (65kW)
- PEUGEOT 405 II Break (4E) 1.8 (74kW)
- PEUGEOT 405 II Break (4E) 2.0 (89kW)
- PEUGEOT 405 II Break (4E) 2.0 4x4 (89kW)
- PEUGEOT 406 (8B) 1.6 (65kW)
- PEUGEOT 406 (8B) 1.8 (66kW)
- PEUGEOT 406 (8B) 1.8 (74kW)
- PEUGEOT 406 Break (8E/F) 1.8 (66kW)
- PEUGEOT PARTNER Combispace (5F) 1.8 (66kW)
- PEUGEOT PARTNER karoserie (5) 1.8 (66kW)