Sada měchů, hnací hřídel SKF VKJP 1118 R
- Kategorie: Manžeta homokinetického kloubu
- Výrobce:SKF
- Katalogový kód:VKJP 1118 R
- EAN:7316579064576
- Skladem (DS)
- 313 Kč
- (259 Kč) bez DPH
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | pátek 28.3.2025 |
---|---|
GLS kurýrní služba | pátek 28.3.2025 |
Osobní odběr | zítra 27.3.2025 po 10:00 hod |

Kvalita výrobků se značkou SKF je potvrzena širokým zastoupením v dodávkách do prvovýroby automobilek. SKF ručí za vysokou kvalitu a výkon každého výrobku ze svého sortimentu. Dodává takovým značkám jako jsou Citroen, Ford, Opel, Peugeot, Škoda, Volvo, VW a další. SKF je držitelem mnoha certifikátů jakosti ISO.
Info k nejčastěji kupovaným dílům SKF:
- Sada ložisek kol = jeden kus viz. foto ( ložisko, matice, segerovka)
- Sada kloubů, hnací hřídel = 1x hom. kloub, manžeta mazací tuk, objímky
- Cena kotouče je uvedena za jeden kus. Minimální odběr v páru. Cena destiček je za sadu na nápravu (4 ks v balení).
- Vnitřní průměr 1 [mm]:110
- Vnitřní průměr 2 [mm]:95
- CITROËN C4 I (LC_) 2.0 HDi (100kW)
- CITROËN C4 kupé (LA_) 2.0 HDi (100kW)
- CITROËN C5 I (DC_) 2.0 HDi (79kW)
- CITROËN C5 I (DC_) 2.2 HDi (DC4HXB, DC4HXE) (98kW)
- CITROËN C5 I (DC_) 3.0 V6 (DCXFXC, DCXFXF) (152kW)
- CITROËN C5 I Break (DE_) 2.0 HDi (80kW)
- CITROËN C5 I Break (DE_) 2.0 HDi (DERHSB, DERHSE) (79kW)
- CITROËN C5 I Break (DE_) 2.2 HDi (DE4HXB, DE4HXE) (98kW)
- CITROËN C5 I Break (DE_) 3.0 Carlsson (173kW)
- CITROËN C5 I Break (DE_) 3.0 V6 (DEXFXC, DEXFXF) (152kW)
- CITROËN C5 II (RC_) 2.0 HDi (RCRHRH) (100kW)
- CITROËN C5 II (RC_) 2.2 HDi (RC4HXE) (98kW)
- CITROËN C5 II (RC_) 3.0 V6 (RCXFUF) (152kW)
- CITROËN C5 II Break (RE_) 2.0 HDi (RERHRH) (100kW)
- CITROËN C5 II Break (RE_) 2.2 HDi (RE4HXE) (98kW)
- CITROËN C5 II Break (RE_) 3.0 V6 (REXFUF) (152kW)
- PEUGEOT 307 Break (3E) 2.0 HDi 135 (100kW)
- PEUGEOT 307 SW (3H) 2.0 HDi 135 (100kW)
- PEUGEOT 406 (8B) 1.6 (65kW)
- PEUGEOT 406 (8B) 1.8 (66kW)
- PEUGEOT 406 (8B) 1.8 16V (85kW)
- PEUGEOT 406 (8B) 1.8 16V (81kW)
- PEUGEOT 406 (8B) 2.0 16V (100kW)
- PEUGEOT 406 (8B) 2.0 16V (97kW)
- PEUGEOT 406 (8B) 2.0 16V (99kW)
- PEUGEOT 406 (8B) 2.0 16V HPi (103kW)
- PEUGEOT 406 (8B) 2.0 HDi 110 (79kW)
- PEUGEOT 406 (8B) 2.0 HDI 110 (80kW)
- PEUGEOT 406 (8B) 2.0 HDI 90 (66kW)
- PEUGEOT 406 (8B) 2.0 Turbo (108kW)
- PEUGEOT 406 (8B) 2.1 TD 12V (80kW)
- PEUGEOT 406 (8B) 2.2 (116kW)
- PEUGEOT 406 (8B) 2.2 HDi (98kW)
- PEUGEOT 406 (8B) 3.0 24V (140kW)
- PEUGEOT 406 (8B) 3.0 V6 (152kW)
- PEUGEOT 406 Break (8E/F) 1.8 (66kW)
- PEUGEOT 406 Break (8E/F) 1.8 16V (81kW)
- PEUGEOT 406 Break (8E/F) 1.8 16V (85kW)
- PEUGEOT 406 Break (8E/F) 2.0 16V (99kW)
- PEUGEOT 406 Break (8E/F) 2.0 16V (97kW)
- PEUGEOT 406 Break (8E/F) 2.0 16V (100kW)
- PEUGEOT 406 Break (8E/F) 2.0 16V HPi (103kW)
- PEUGEOT 406 Break (8E/F) 2.0 HDi 110 (79kW)
- PEUGEOT 406 Break (8E/F) 2.0 HDI 110 (80kW)
- PEUGEOT 406 Break (8E/F) 2.0 HDI 90 (66kW)
- PEUGEOT 406 Break (8E/F) 2.0 Turbo (108kW)
- PEUGEOT 406 Break (8E/F) 2.1 TD 12V (80kW)
- PEUGEOT 406 Break (8E/F) 2.2 (116kW)
- PEUGEOT 406 Break (8E/F) 2.2 HDI (98kW)
- PEUGEOT 406 Break (8E/F) 3.0 24V (140kW)
- PEUGEOT 406 Break (8E/F) 3.0 V6 (152kW)
- PEUGEOT 406 kupé (8C) 2.0 16V (99kW)
- PEUGEOT 406 kupé (8C) 2.0 16V (100kW)
- PEUGEOT 406 kupé (8C) 2.0 16V (97kW)
- PEUGEOT 406 kupé (8C) 2.2 (116kW)
- PEUGEOT 406 kupé (8C) 2.2 HDI (98kW)
- PEUGEOT 406 kupé (8C) 3.0 V6 (152kW)
- PEUGEOT 406 kupé (8C) 3.0 V6 24V (140kW)
- PEUGEOT 407 (6D_) 2.0 HDi (103kW)
- PEUGEOT 407 (6D_) 2.0 HDi 135 (100kW)
- PEUGEOT 407 (6D_) 2.2 HDi 170 (125kW)
- PEUGEOT 407 kupé (6C_) 2.0 HDi (100kW)
- PEUGEOT 407 kupé (6C_) 2.0 HDi (120kW)
- PEUGEOT 407 SW (6E_) 2.0 HDi (103kW)
- PEUGEOT 407 SW (6E_) 2.0 HDi 135 (100kW)
- PEUGEOT 407 SW (6E_) 2.2 HDi 170 (125kW)
- PEUGEOT 607 (9D, 9U) 2.0 (100kW)
- PEUGEOT 607 (9D, 9U) 2.0 HDI (80kW)
- PEUGEOT 607 (9D, 9U) 2.0 HDi (79kW)
- PEUGEOT 607 (9D, 9U) 2.2 16V (116kW)
- PEUGEOT 607 (9D, 9U) 2.2 HDI (98kW)
- PEUGEOT 607 (9D, 9U) 3.0 V6 24V (152kW)