Hlava příčného táhla řízení SIDEM 7938
- Kategorie: Čep řízení
- Výrobce:SIDEM
- Katalogový kód:7938
- EAN:5413978169252
- Skladem (DS)
- 282 Kč
- (233 Kč) bez DPH
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | středa 30.4.2025 |
---|---|
GLS kurýrní služba | středa 30.4.2025 |
Osobní odběr | úterý 29.4.2025 po 10:00 hod |

SIDEM - Société Industrielle de dekoltu et mécanique - Vznik firmy se datuje od roku 1933. Jedná se tak o nejstarší značku, která produkuje podvozkové díly vysoké kvality již více než 80 let. SIDEM pochází z Belgie a v současnosti zaměstnává přes 400 kvalifikovaných pracovníků ve svých dvou výrobních závodech (Maďarsko, Rumunsko).
- Montovací strana:levá přední náprava
- Délka (v mm):230
- Velikost závitu:MM16X1,5R
- Rozměr kužele (v mm):12,2
- Rozměr závitu 1:MM10X1,25 R
- Párová čísla výrobku (opačná strana):7939
Foto | Název | Cena | ||
---|---|---|---|---|
![]() |
Hlava příčného táhla řízení FEBI BILSTEIN 22020 Skladem (DS) 2 | FEBI BILSTEIN |
265 Kč
219 Kč bez DPH
|
|
![]() |
Hlava příčného táhla řízení LEMFÖRDER 25508 01 Skladem (DS) 4 | LEMFÖRDER |
438 Kč
362 Kč bez DPH
|
|
![]() |
Hlava příčného táhla řízení MEYLE 11-16 020 0011 Skladem (DS) 10 | MEYLE |
232 Kč
192 Kč bez DPH
|
|
![]() |
Hlava příčného táhla řízení TRW JTE764 Skladem (DS) 3 | TRW |
309 Kč
255 Kč bez DPH
|
- DELPHI TA1824
- FIRST LINE FTR5033
- LEMFÖRDER 25508
- MAPCO 19477
- MOOG CI-ES-0931
- NK 5031931
- OCAP 0191676
- OPTIMAL G1-1210
- PEX 12.01.246
- QUINTON HAZELL 12.01.246
- QUINTON HAZELL QR5329S
- RTS 91-00510-2
- RUVILLE 916630
- SWAG 64 92 2020
- TRISCAN 8500 38106
- VAICO V22-0044
- CITROËN C5 I (DC_) 1.8 16V (DC6FZB, DC6FZE) (85kW)
- CITROËN C5 I (DC_) 2.0 16V (DCRFNC, DCRFNF) (100kW)
- CITROËN C5 I (DC_) 2.0 16V HPi (DCRLZB) (103kW)
- CITROËN C5 I (DC_) 2.0 HDi (79kW)
- CITROËN C5 I (DC_) 2.0 HDi (DCRHYB) (66kW)
- CITROËN C5 I (DC_) 2.0 HDi (DCRHZB, DCRHZE) (80kW)
- CITROËN C5 I (DC_) 2.2 HDi (DC4HXB, DC4HXE) (98kW)
- CITROËN C5 I (DC_) 3.0 V6 (DCXFXC, DCXFXF) (152kW)
- CITROËN C5 I Break (DE_) 1.8 16V (DE6FZB, DE6FZE) (85kW)
- CITROËN C5 I Break (DE_) 2.0 16V (DERFNF, DERFNC, RERFNC) (100kW)
- CITROËN C5 I Break (DE_) 2.0 16V HPi (DERLZB) (103kW)
- CITROËN C5 I Break (DE_) 2.0 HDi (80kW)
- CITROËN C5 I Break (DE_) 2.0 HDi (DERHSB, DERHSE) (79kW)
- CITROËN C5 I Break (DE_) 2.0 HDi (DERHYB) (66kW)
- CITROËN C5 I Break (DE_) 2.2 HDi (DE4HXB, DE4HXE) (98kW)
- CITROËN C5 I Break (DE_) 3.0 Carlsson (173kW)
- CITROËN C5 I Break (DE_) 3.0 V6 (DEXFXC, DEXFXF) (152kW)
- CITROËN C5 II (RC_) 1.6 HDi (RC8HZB) (80kW)
- CITROËN C5 II (RC_) 1.8 16V (92kW)
- CITROËN C5 II (RC_) 1.8 16V (RC6FZB) (85kW)
- CITROËN C5 II (RC_) 2.0 16V (RCRFJB, RCRFJC) (103kW)
- CITROËN C5 II (RC_) 2.0 HDi (RCRHRH) (100kW)
- CITROËN C5 II (RC_) 2.2 HDi (125kW)
- CITROËN C5 II (RC_) 2.2 HDi (120kW)
- CITROËN C5 II (RC_) 2.2 HDi (RC4HXE) (98kW)
- CITROËN C5 II (RC_) 3.0 Carlsson HP (173kW)
- CITROËN C5 II (RC_) 3.0 V6 (RCXFUF) (152kW)
- CITROËN C5 II Break (RE_) 1.6 HDi (RE8HZB) (80kW)
- CITROËN C5 II Break (RE_) 1.8 16V (92kW)
- CITROËN C5 II Break (RE_) 1.8 16V (RE6FZB) (85kW)
- CITROËN C5 II Break (RE_) 2.0 16V (RERFJB, RERFJC) (103kW)
- CITROËN C5 II Break (RE_) 2.0 HDi (RERHRH) (100kW)
- CITROËN C5 II Break (RE_) 2.2 HDi (125kW)
- CITROËN C5 II Break (RE_) 2.2 HDi (120kW)
- CITROËN C5 II Break (RE_) 2.2 HDi (RE4HXE) (98kW)
- CITROËN C5 II Break (RE_) 3.0 V6 (REXFUF) (152kW)
- CITROËN C5 II karoserie/kombi (RE_) 1.6 HDi (80kW)
- CITROËN C5 II karoserie/kombi (RE_) 1.8 (85kW)
- CITROËN C5 II karoserie/kombi (RE_) 2.0 (103kW)
- CITROËN C5 II karoserie/kombi (RE_) 2.0 HDi (100kW)
- CITROËN C5 karoserie/kombi (DE_, RE_) 2.0 HDi (79kW)
- CITROËN C5 karoserie/kombi (DE_, RE_) 2.0 HDi (80kW)
- CITROËN C5 karoserie/kombi (DE_, RE_) 2.0 HDi (66kW)
- CITROËN C5 karoserie/kombi (DE_, RE_) 2.2 HDi (98kW)