Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro VW UP, 1.0 (999ccm/48kW/65HP)


Cena s DPH: 337 Kč
otevírací teplota [°C]: 80
roura, potrubí - ? (v mm): 33
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: bez tesneni
Zobraz všechny vlastnosti
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | čtvrtek 3.4.2025 |
---|---|
GLS kurýrní služba | čtvrtek 3.4.2025 |
Osobní odběr | zítra 2.4.2025 po 10:00 hod |