Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro VW TRANSPORTER VI valník/podvozek (SFD, SFE, SFL, SFZ), 2.0 TDI 4motion (1968ccm/132kW/180HP)


Cena s DPH: 206 Kč
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s potrubím
otevírací teplota [°C]: 70
Materiál pláżtě: GFK (plast zesílený skleněnými vlákny)
Zobraz všechny vlastnosti Dbat na objem naplne systemu: ✓
Materiál pláżtě 2: PA 66 GF 30
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | pátek 4.4.2025 |
---|---|
GLS kurýrní služba | pátek 4.4.2025 |
Osobní odběr | zítra 3.4.2025 po 10:00 hod |

Cena s DPH: 771 Kč
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | pátek 4.4.2025 |
---|---|
GLS kurýrní služba | pátek 4.4.2025 |
Osobní odběr | zítra 3.4.2025 po 10:00 hod |