Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro VW TOURAN VAN (1T1, 1T2), 2.0 FSI (1984ccm/110kW/150HP)


Cena s DPH: 792 Kč
typ karoserie: s krytem
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
otevírací teplota [°C]: 87
Zobraz všechny vlastnosti TECDOC-číslo motoru: 18468, 18469
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | středa 23.4.2025 |
---|---|
GLS kurýrní služba | středa 23.4.2025 |
Osobní odběr | úterý 22.4.2025 po 10:00 hod |

Cena s DPH: 931 Kč
otevírací teplota [°C]: 105
Uzavírací teplota [°C]: 135
typ karoserie: s krytem
Zobraz všechny vlastnosti Doplňující výrobek/info 2: s tesnicim krouzkem
Konstrukční rok do (rok/měsíc): 200511
TECDOC-číslo motoru: 18134, 17985, 17986
Číslo podvozku (VIN) do: 1T_6_100000
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | středa 23.4.2025 |
---|---|
GLS kurýrní služba | středa 23.4.2025 |
Osobní odběr | úterý 22.4.2025 po 10:00 hod |