Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro VW POLO (6R, 6C), 2.0 R WRC (1984ccm/162kW/220HP)


Cena s DPH: 483 Kč
Počet upevňovacích otvorů: 2
Doplňující výrobek/info 2: s tesnicim krouzkem
otevírací teplota [°C]: 80
Zobraz všechny vlastnosti typ karoserie: plastove pouzdro
Materiál pláżtě: GFK (plast zesílený skleněnými vlákny)
Dbat na objem naplne systemu: ✓
Materiál pláżtě 2: PA 66 GF 30
Zboží není dostupné

Cena s DPH: 951 Kč
typ karoserie: s krytem
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
otevírací teplota [°C]: 80
Zobraz všechny vlastnosti
Zboží není dostupné