Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro VW POLO (6R, 6C), 1.8 GTI (1798ccm/141kW/192HP)


Cena s DPH: 952 Kč
otevírací teplota [°C]: 113
typ karoserie: s krytem
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
Zobraz všechny vlastnosti
Zboží není dostupné

Cena s DPH: 1 095 Kč
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
otevírací teplota [°C]: 113
Konstrukční rok do (rok/měsíc): 201710
Zobraz všechny vlastnosti
Zboží není dostupné

Cena s DPH: 4 684 Kč
doporucene rozsireni opravy viz seznam prislusenstvi: ✓
Nový díl: ✓
otevírací teplota [°C]: 113
Zobraz všechny vlastnosti Materiál pláżtě: GFK (plast zesílený skleněnými vlákny)
Způsob montáže: předmontovaný
typ karoserie: plastove pouzdro
Doplňující výrobek/info 2: s termostatem
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s těsněním
Dbat na objem naplne systemu: ✓
Zpětné vrácení starého dílu není vyžadováno: ✓
Zboží není dostupné