Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro VW PASSAT ALLTRACK (3G5), 2.0 TSI 4motion (1984ccm/200kW/272HP)


Cena s DPH: 952 Kč
otevírací teplota [°C]: 113
typ karoserie: s krytem
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
Zobraz všechny vlastnosti
Zboží není dostupné

Cena s DPH: 1 095 Kč
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
otevírací teplota [°C]: 113
Zboží není dostupné