Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro VW PASSAT (3C2), 3.2 FSI 4motion (3168ccm/184kW/250HP)


Cena s DPH: 299 Kč
otevírací teplota [°C]: 80
Uzavírací teplota [°C]: 94
typ karoserie: bez krytu
Zobraz všechny vlastnosti
Zboží není dostupné

Cena s DPH: 509 Kč
otevírací teplota [°C]: 80
Vnější průměr [mm]: 41,5
Hmotnost ( v kg ): 0,07
Zobraz všechny vlastnosti Dbejte servisnich informaci: ✓
Zboží není dostupné