Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro VOLVO XC90 II, T5 Drive-E Polestar AWD (1969ccm/192kW/261HP)


Cena s DPH: 703 Kč
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s těsněním
Doplňující výrobek/info 2: se senzorem
otevírací teplota [°C]: 105
Zobraz všechny vlastnosti typ karoserie: plastove pouzdro
Materiál pláżtě: GFK (plast zesílený skleněnými vlákny)
Materiál pláżtě 2: PA 66 GF 30
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | úterý 29.4.2025 |
---|---|
GLS kurýrní služba | úterý 29.4.2025 |
Osobní odběr | pondělí 28.4.2025 po 10:00 hod |

Cena s DPH: 2 311 Kč
Hmotnost ( v kg ): 0,234
Doplňující výrobek/info 2: s termostatem, se senzorem
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s těsněním
Zobraz všechny vlastnosti Číslo podvozku (VIN) do: *********H*999999
Zboží není dostupné