Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro SEAT ATECA (KH7, KHP), 2.0 TDI (1968ccm/85kW/115HP)


Cena s DPH: 324 Kč
otevírací teplota [°C]: 75
topení/chlazení: pro vozidla s olejovým chlazením
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
Zobraz všechny vlastnosti typ karoserie: s krytem, plastove pouzdro
pro PR-číslo: G1C
Zboží není dostupné