Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro RENAULT MASTER III valník/podvozek (EV, HV, UV), 2.3 dCi 165 4x4 (2298ccm/120kW/163HP)


Cena s DPH: 1 013 Kč
Hmotnost ( v kg ): 0,190
Doplňující výrobek/info 2: se senzorem
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s těsněním
Zobraz všechny vlastnosti typ karoserie: s krytem
Zboží není dostupné