Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro RENAULT MASTER II karoserie (FD), 3.0 dCi 140 (HD0S, FD0S, HD1S) (2953ccm/100kW/136HP)


Cena s DPH: 202 Kč
otevírací teplota [°C]: 82
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s těsněním
průměr v mm: 56
Zobraz všechny vlastnosti průměr 2: 28
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | středa 26.3.2025 |
---|---|
GLS kurýrní služba | středa 26.3.2025 |
Osobní odběr | úterý 25.3.2025 po 10:00 hod |

Cena s DPH: 425 Kč
Konstrukční typ: Master T28, Master T33, Master T35
oddělení bloku: ✓
otevírací teplota [°C]: 86
Zobraz všechny vlastnosti typ karoserie: bez krytu
Doplňující výrobek/info 2: s tesnicim krouzkem
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | středa 26.3.2025 |
---|---|
GLS kurýrní služba | středa 26.3.2025 |
Osobní odběr | úterý 25.3.2025 po 10:00 hod |

Cena s DPH: 487 Kč
typ karoserie: bez krytu
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
otevírací teplota [°C]: 71
Zobraz všechny vlastnosti pro konstrukční vzor modelové řady: Master T28
Zboží není dostupné