Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro RENAULT MASTER I autobus (T__), 30 2,2 (2165ccm/67kW/91HP)


Cena s DPH: 350 Kč
otevírací teplota [°C]: 88
typ karoserie: bez krytu
roura, potrubí - ? (v mm): 68
Zobraz všechny vlastnosti Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
Konstrukční rok od (rok/měsíc): 199410
Konstrukční rok do (rok/měsíc): 199709
kód motoru: J7T.7.88
Zboží není dostupné