Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_), 1.2 (B/C/S57A, B/C57S, 5/357F, 5/357J, 5/357L, 5/357R) (1171ccm/43kW/58HP)


Cena s DPH: 128 Kč
otevírací teplota [°C]: 91
typ karoserie: bez krytu
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | čtvrtek 24.4.2025 |
---|---|
GLS kurýrní služba | čtvrtek 24.4.2025 |
Osobní odběr | středa 23.4.2025 po 10:00 hod |

Cena s DPH: 186 Kč
Původní cena: 337 Kč
otevírací teplota [°C]: 91
Hmotnost ( v kg ): 0,06
Doplňující výrobek/info 2: s tesnicim krouzkem
Zobraz všechny vlastnosti Dbejte servisnich informaci: ✓
Zboží není dostupné

Cena s DPH: 276 Kč
otevírací teplota [°C]: 91
typ karoserie: bez krytu
roura, potrubí - ? (v mm): 50
Zobraz všechny vlastnosti Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
Konstrukční rok od (rok/měsíc): 199009
Konstrukční rok do (rok/měsíc): 199802
kód motoru: E7F.7.00,E7F.7.06; E7F.7.08,E7F.7.50
Zboží není dostupné