Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro PEUGEOT 407 (6D_), 3.0 (2946ccm/155kW/211HP)


Cena s DPH: 596 Kč
typ karoserie: bez krytu
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
otevírací teplota [°C]: 82
Zobraz všechny vlastnosti Konstrukční rok do (rok/měsíc): 201012
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | středa 30.4.2025 |
---|---|
GLS kurýrní služba | středa 30.4.2025 |
Osobní odběr | úterý 29.4.2025 po 10:00 hod |

Cena s DPH: 598 Kč
Konstrukční rok od (rok/měsíc): 200404
Konstrukční rok do (rok/měsíc): 200903
kód motoru: ES9A
Zobraz všechny vlastnosti Vybavení vozidla: pro vozidla s klimatizaci (manualni)
otevírací teplota [°C]: 82
Uzavírací teplota [°C]: 82
roura, potrubí - ? (v mm): 64
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: bez tesneni
Zboží není dostupné