Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro PEUGEOT 309 II (3C, 3A), 1.8 D (1769ccm/43kW/58HP)


Cena s DPH: 363 Kč
otevírací teplota [°C]: 83
typ karoserie: bez krytu
roura, potrubí - ? (v mm): 55
Zobraz všechny vlastnosti Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
Konstrukční rok od (rok/měsíc): 199205
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | úterý 6.5.2025 |
---|---|
GLS kurýrní služba | úterý 6.5.2025 |
Osobní odběr | pondělí 5.5.2025 po 10:00 hod |

Cena s DPH: 310 Kč
otevírací teplota [°C]: 83
typ karoserie: bez krytu
roura, potrubí - ? (v mm): 68
Zobraz všechny vlastnosti Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
Konstrukční rok do (rok/měsíc): 199205
Zboží není dostupné

Cena s DPH: 349 Kč
otevírací teplota [°C]: 81
typ karoserie: bez krytu
roura, potrubí - ? (v mm): 68
Zobraz všechny vlastnosti Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
Konstrukční rok do (rok/měsíc): 199205
Zboží není dostupné