Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro OPEL VIVARO karoserie, 1.6 CDTI (1598ccm/66kW/90HP)


Cena s DPH: 801 Kč
otevírací teplota [°C]: 75
typ karoserie: s krytem
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | čtvrtek 10.4.2025 |
---|---|
GLS kurýrní služba | čtvrtek 10.4.2025 |
Osobní odběr | zítra 9.4.2025 po 10:00 hod |

Cena s DPH: 1 051 Kč
otevírací teplota [°C]: 75
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | čtvrtek 10.4.2025 |
---|---|
GLS kurýrní služba | čtvrtek 10.4.2025 |
Osobní odběr | zítra 9.4.2025 po 10:00 hod |