Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro OPEL VECTRA C GTS, 3.0 CDTI (2958ccm/130kW/177HP)


Cena s DPH: 251 Kč
otevírací teplota [°C]: 82
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s těsněním
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | pátek 14.3.2025 |
---|---|
GLS kurýrní služba | pátek 14.3.2025 |
Osobní odběr | čtvrtek 13.3.2025 po 10:00 hod |

Cena s DPH: 275 Kč
otevírací teplota [°C]: 82
Uzavírací teplota [°C]: 95
typ karoserie: bez krytu
Zobraz všechny vlastnosti Doplňující výrobek/info 2: s tesnicim krouzkem
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | pátek 14.3.2025 |
---|---|
GLS kurýrní služba | pátek 14.3.2025 |
Osobní odběr | čtvrtek 13.3.2025 po 10:00 hod |

Cena s DPH: 297 Kč
Původní cena: 328 Kč
typ karoserie: bez krytu
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
otevírací teplota [°C]: 82
Zobraz všechny vlastnosti
Zboží není dostupné