Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro OPEL ANTARA, 2.0 CDTI 4x4 (1991ccm/110kW/150HP)
Cena s DPH: 182 Kč
typ karoserie: bez krytu
Doplňující výrobek/info 2: s tesnicim krouzkem
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | pátek 17.1.2025 |
---|---|
GLS kurýrní služba | pátek 17.1.2025 |
Osobní odběr | zítra 16.1.2025 po 10:00 hod |
Cena s DPH: 541 Kč
typ karoserie: bez krytu
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
otevírací teplota [°C]: 80
Zobraz všechny vlastnosti
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | pátek 17.1.2025 |
---|---|
GLS kurýrní služba | pátek 17.1.2025 |
Osobní odběr | zítra 16.1.2025 po 10:00 hod |