Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro NISSAN SILVIA (S110), 1.8 (1770ccm/68kW/92HP)


Cena s DPH: 174 Kč
typ karoserie: bez krytu
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
otevírací teplota [°C]: 82
Zobraz všechny vlastnosti Konstrukční rok od (rok/měsíc): 197906
Zboží není dostupné

Cena s DPH: 198 Kč
typ karoserie: bez krytu
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
otevírací teplota [°C]: 88
Zobraz všechny vlastnosti Konstrukční rok od (rok/měsíc): 197906
Zboží není dostupné

Cena s DPH: 245 Kč
otevírací teplota [°C]: 82
typ karoserie: bez krytu
roura, potrubí - ? (v mm): 54
Zobraz všechny vlastnosti Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
Zboží není dostupné