Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro NISSAN CHERRY II Traveller (VN10), 1.2 (1171ccm/38kW/52HP)


Cena s DPH: 170 Kč
typ karoserie: bez krytu
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
otevírací teplota [°C]: 82
Zobraz všechny vlastnosti Konstrukční rok od (rok/měsíc): 198006
Zboží není dostupné

Cena s DPH: 194 Kč
typ karoserie: bez krytu
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
otevírací teplota [°C]: 88
Zobraz všechny vlastnosti Konstrukční rok od (rok/měsíc): 198006
Zboží není dostupné

Cena s DPH: 244 Kč
otevírací teplota [°C]: 82
typ karoserie: bez krytu
roura, potrubí - ? (v mm): 54
Zobraz všechny vlastnosti Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
Konstrukční rok od (rok/měsíc): 197909
klimatická pásma: pro horká klimatická pásma
Zboží není dostupné

Cena s DPH: 251 Kč
otevírací teplota [°C]: 83
typ karoserie: bez krytu
roura, potrubí - ? (v mm): 53,9
Zobraz všechny vlastnosti Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
Konstrukční rok od (rok/měsíc): 197909
Zboží není dostupné