Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro MITSUBISHI L 300 karoserie (L03_P), 2.3 D (L038P, L068P) (2346ccm/50kW/68HP)


Cena s DPH: 181 Kč
otevírací teplota [°C]: 82
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s těsněním
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | středa 9.4.2025 |
---|---|
GLS kurýrní služba | středa 9.4.2025 |
Osobní odběr | úterý 8.4.2025 po 10:00 hod |

Cena s DPH: 251 Kč
otevírací teplota [°C]: 81
typ karoserie: bez krytu
roura, potrubí - ? (v mm): 54
Zobraz všechny vlastnosti Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
Konstrukční rok do (rok/měsíc): 198605
kód motoru: 4D55
Zboží není dostupné

Cena s DPH: 297 Kč
otevírací teplota [°C]: 82
Výška [mm]: 67
armatura [mm]: 40
Zobraz všechny vlastnosti Průměr v mm: 54
průměr v mm: 28
Zboží není dostupné