Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro MITSUBISHI GALANT IV (E3_A), 2.0 GTi 16V 4WD (E39A) (1997ccm/107kW/145HP)


Cena s DPH: 350 Kč
otevírací teplota [°C]: 88
typ karoserie: bez krytu
roura, potrubí - ? (v mm): 51,9
Zobraz všechny vlastnosti Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
Konstrukční rok od (rok/měsíc): 198904
kód motoru: 4G63-5F
klimatická pásma: pro horká klimatická pásma
Zboží není dostupné