Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro MINI MINI Kabriolet (F57), John Cooper Works (1998ccm/170kW/231HP)


Cena s DPH: 271 Kč
otevírací teplota [°C]: 91
typ karoserie: bez krytu
Doplňující výrobek/info 2: s tesnicim krouzkem
Zobraz všechny vlastnosti
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | pátek 11.4.2025 |
---|---|
GLS kurýrní služba | pátek 11.4.2025 |
Osobní odběr | čtvrtek 10.4.2025 po 10:00 hod |

Cena s DPH: 899 Kč
typ karoserie: s krytem
otevírací teplota [°C]: 103
Konstrukční rok od (rok/měsíc): 201603
Zobraz všechny vlastnosti
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | pátek 11.4.2025 |
---|---|
GLS kurýrní služba | pátek 11.4.2025 |
Osobní odběr | čtvrtek 10.4.2025 po 10:00 hod |