Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro MERCEDES-BENZ VITO / MIXTO karoserie (W639), 122 CDI (2987ccm/165kW/224HP)


Cena s DPH: 465 Kč
otevírací teplota [°C]: 92
topení/chlazení: s odvzdusnovacim otvorem
typ karoserie: pro integrované kryty
Zobraz všechny vlastnosti TECDOC-číslo motoru: 27268
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | pátek 13.6.2025 |
---|---|
GLS kurýrní služba | pátek 13.6.2025 |
Osobní odběr | čtvrtek 12.6.2025 po 10:00 hod |

Cena s DPH: 754 Kč
Původní cena: 2 138 Kč
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
otevírací teplota [°C]: 87
Konstrukční rok do (rok/měsíc): 201408
Zobraz všechny vlastnosti typ karoserie: bez krytu
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | pátek 13.6.2025 |
---|---|
GLS kurýrní služba | pátek 13.6.2025 |
Osobní odběr | čtvrtek 12.6.2025 po 10:00 hod |