Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro MERCEDES-BENZ C-CLASS (W202), C 200 CDI (202.134) (2151ccm/75kW/102HP)


Cena s DPH: 381 Kč
otevírací teplota [°C]: 85
typ karoserie: bez krytu
roura, potrubí - ? (v mm): 66,6
Zobraz všechny vlastnosti Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
Konstrukční rok od (rok/měsíc): 199807
Konstrukční rok do (rok/měsíc): 200003
kód motoru: 611.960A
Zboží není dostupné

Cena s DPH: 619 Kč
typ karoserie: s krytem
druh provozu: elektricky rizeny
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
Zobraz všechny vlastnosti otevírací teplota [°C]: 87
Konstrukční rok od (rok/měsíc): 199804
Zboží není dostupné