Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro MAZDA MX-5 II (NB), 1.8 (1839ccm/107kW/146HP)


Cena s DPH: 213 Kč
otevírací teplota [°C]: 88
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s těsněním
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | středa 16.4.2025 |
---|---|
GLS kurýrní služba | středa 16.4.2025 |
Osobní odběr | úterý 15.4.2025 po 10:00 hod |

Cena s DPH: 241 Kč
typ karoserie: bez krytu
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
otevírací teplota [°C]: 88
Zobraz všechny vlastnosti oddělení bloku: ✓
Konstrukční rok od (rok/měsíc): 200308
pro konstrukční vzor modelové řady: MX5, Roadster
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | středa 16.4.2025 |
---|---|
GLS kurýrní služba | středa 16.4.2025 |
Osobní odběr | úterý 15.4.2025 po 10:00 hod |