Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro LEXUS LS (UVF4_, USF4_), 460 (4608ccm/280kW/381HP)


Cena s DPH: 436 Kč
otevírací teplota [°C]: 82
Výška [mm]: 70
armatura [mm]: 42
Zobraz všechny vlastnosti Průměr v mm: 60
průměr v mm: 30
Zboží není dostupné