Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro LEXUS IS C (GSE2_), 250 (2499ccm/153kW/208HP)


Cena s DPH: 509 Kč
otevírací teplota [°C]: 82
typ karoserie: s krytem
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s těsnicími kroužky
Zobraz všechny vlastnosti
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | čtvrtek 10.4.2025 |
---|---|
GLS kurýrní služba | čtvrtek 10.4.2025 |
Osobní odběr | zítra 9.4.2025 po 10:00 hod |

Cena s DPH: 622 Kč
Původní cena: 697 Kč
typ karoserie: s krytem
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
otevírací teplota [°C]: 82
Zobraz všechny vlastnosti
Zboží není dostupné