Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro ISUZU MIDI autobus (94000, 98000), 2.0 (98000) (1995ccm/61kW/83HP)


Cena s DPH: 147 Kč
otevírací teplota [°C]: 82
typ karoserie: bez krytu
Doplňující výrobek/info 2: s tesnicim krouzkem
Zobraz všechny vlastnosti
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | středa 26.3.2025 |
---|---|
GLS kurýrní služba | středa 26.3.2025 |
Osobní odběr | úterý 25.3.2025 po 10:00 hod |

Cena s DPH: 244 Kč
otevírací teplota [°C]: 82
typ karoserie: bez krytu
roura, potrubí - ? (v mm): 54
Zobraz všechny vlastnosti Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
Konstrukční rok od (rok/měsíc): 198901
Konstrukční rok do (rok/měsíc): 199110
Zboží není dostupné