Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro HYUNDAI ix35 (LM, EL, ELH), 2.0 GDi 4WD (1999ccm/122kW/166HP)


Cena s DPH: 194 Kč
otevírací teplota [°C]: 88
typ karoserie: bez krytu
Doplňující výrobek/info 2: s tesnicim krouzkem
Zobraz všechny vlastnosti
Zboží není dostupné

Cena s DPH: 363 Kč
otevírací teplota [°C]: 88
Vnější průměr [mm]: 54
Hmotnost ( v kg ): 0,110
Zobraz všechny vlastnosti Doplňující výrobek/info 2: s tesnicim krouzkem
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s těsněním
Zboží není dostupné

Cena s DPH: 391 Kč
otevírací teplota [°C]: 82
typ karoserie: bez krytu
roura, potrubí - ? (v mm): 53,5
Zobraz všechny vlastnosti Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
Konstrukční rok do (rok/měsíc): 201505
kód motoru: G4NC
Zboží není dostupné