Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro FORD TRANSIT autobus (V_ _), 2.4 D (VAS, VBL, VIL, VUL, VZS) (2496ccm/50kW/68HP)


Cena s DPH: 163 Kč
Konstrukční typ: Transit 100, Transit 120, Transit 130
oddělení bloku: ✓
otevírací teplota [°C]: 81
Zobraz všechny vlastnosti typ karoserie: bez krytu
Doplňující výrobek/info 2: s tesnicim krouzkem
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | středa 26.3.2025 |
---|---|
GLS kurýrní služba | středa 26.3.2025 |
Osobní odběr | úterý 25.3.2025 po 10:00 hod |

Cena s DPH: 157 Kč
typ karoserie: bez krytu
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
otevírací teplota [°C]: 82
Zobraz všechny vlastnosti Konstrukční rok do (rok/měsíc): 198509
pro konstrukční vzor modelové řady: Transit 120
Zboží není dostupné

Cena s DPH: 214 Kč
typ karoserie: bez krytu
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
otevírací teplota [°C]: 88
Zobraz všechny vlastnosti Konstrukční rok do (rok/měsíc): 198509
pro konstrukční vzor modelové řady: Transit 130
Zboží není dostupné