Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro FIAT TEMPRA S.W. (159), 1.9 TD (159.AQ) (1929ccm/59kW/80HP)


Cena s DPH: 662 Kč
otevírací teplota [°C]: 80
typ karoserie: s krytem
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
Zobraz všechny vlastnosti Konstrukční rok do (rok/měsíc): 199302
Zboží není dostupné

Cena s DPH: 1 684 Kč
otevírací teplota [°C]: 80
typ karoserie: s krytem
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
Zobraz všechny vlastnosti Konstrukční rok od (rok/měsíc): 199303
kód motoru: 160D1.000
Vybavení vozidla: pro vozidla s klimatizaci (manualni)
Zboží není dostupné