Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro FIAT TEMPRA (159), 2.0 i.e. (159.AP) (1995ccm/83kW/113HP)


Cena s DPH: 275 Kč
otevírací teplota [°C]: 88
typ karoserie: bez krytu
roura, potrubí - ? (v mm): 53,5
Zobraz všechny vlastnosti Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
Číslo motoru do: 1518014
Zboží není dostupné

Cena s DPH: 490 Kč
otevírací teplota [°C]: 87
typ karoserie: s krytem
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
Zobraz všechny vlastnosti Číslo podvozku (VIN) do: 8742134
Zboží není dostupné