Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro FIAT BARCHETTA (183), 1.8 16V (1747ccm/96kW/130HP)


Cena s DPH: 804 Kč
typ karoserie: s krytem
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
otevírací teplota [°C]: 88
Zobraz všechny vlastnosti TECDOC-číslo motoru: 4405, 16408
Číslo motoru od: 0020001
oddělení bloku: ✓
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | pátek 2.5.2025 |
---|---|
GLS kurýrní služba | pátek 2.5.2025 |
Osobní odběr | zítra 30.4.2025 po 10:00 hod |

Cena s DPH: 968 Kč
otevírací teplota [°C]: 88
typ karoserie: s krytem
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
Zobraz všechny vlastnosti Konstrukční rok od (rok/měsíc): 199505
kód motoru: 183A1.000,188A6.000
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | pátek 2.5.2025 |
---|---|
GLS kurýrní služba | pátek 2.5.2025 |
Osobní odběr | zítra 30.4.2025 po 10:00 hod |