Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro FIAT 500L (199_), 0.9 (875ccm/77kW/105HP)


Cena s DPH: 523 Kč
otevírací teplota [°C]: 80
typ karoserie: s krytem
Doplňující výrobek/info 2: se senzorem
Zobraz všechny vlastnosti Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s těsnicími kroužky
Zboží není dostupné

Cena s DPH: 526 Kč
otevírací teplota [°C]: 80
Hmotnost ( v kg ): 0,25
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s těsněním
Zobraz všechny vlastnosti Doplňující výrobek/info 2: se senzorem
typ karoserie: s krytem
Zboží není dostupné