Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro FIAT 1000er-Serie, 1300 (116) (1286ccm/45kW/61HP)
![loading](/css/img/loading.gif)
![Termostat, chladivo NRF 725065](https://image.systemit.cz/img/product/medium/0205_725065_1500x1000_wm_001.jpg)
Cena s DPH: 147 Kč
otevírací teplota [°C]: 83
typ karoserie: bez krytu
Doplňující výrobek/info 2: s tesnicim krouzkem
Zobraz všechny vlastnosti
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | pátek 14.2.2025 |
---|---|
GLS kurýrní služba | pátek 14.2.2025 |
Osobní odběr | zítra 13.2.2025 po 10:00 hod |