Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro BMW Z3 (E36), 1.9 (1895ccm/103kW/140HP)


Cena s DPH: 574 Kč
otevírací teplota [°C]: 95
typ karoserie: s krytem
Doplňující výrobek/info 2: s tesnicim krouzkem
Zobraz všechny vlastnosti
Zboží není dostupné

Cena s DPH: 743 Kč
Původní cena: 808 Kč
otevírací teplota [°C]: 95
Barva: černá
Materiál: umělá hmota
Zobraz všechny vlastnosti Hmotnost ( v kg ): 0,220
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s těsněním
Dbejte servisnich informaci: ✓
Zboží není dostupné

Cena s DPH: 1 022 Kč
typ karoserie: s krytem
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
otevírací teplota [°C]: 95
Zobraz všechny vlastnosti Konstrukční rok do (rok/měsíc): 199903
Zboží není dostupné