Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro BMW 7 (G70), xDrive 760 i (4395ccm/400kW/544HP)


Cena s DPH: 1 107 Kč
otevírací teplota [°C]: 105
Vnější průměr [mm]: 38,5
Počet koncovek: 2
Zobraz všechny vlastnosti druh provozu: elektrický
Hmotnost ( v kg ): 0,27
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s těsněním
typ karoserie: s krytem
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | čtvrtek 27.2.2025 |
---|---|
GLS kurýrní služba | čtvrtek 27.2.2025 |
Osobní odběr | zítra 26.2.2025 po 10:00 hod |