Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro BMW 5 (G30, F90), 520 E PLUG-IN-HYBRID (1998ccm/150kW/204HP)


Cena s DPH: 3 450 Kč
otevírací teplota [°C]: 101
typ karoserie: s krytem
TECDOC-číslo motoru: 31354
Zobraz všechny vlastnosti Prodejní označení motoru: B48
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | úterý 29.4.2025 |
---|---|
GLS kurýrní služba | úterý 29.4.2025 |
Osobní odběr | pondělí 28.4.2025 po 10:00 hod |