Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro BMW 5 (F10, F18), 528 i (2996ccm/190kW/258HP)


Cena s DPH: 1 008 Kč
otevírací teplota [°C]: 108
Počet koncovek: 2
Dbejte servisnich informaci: ✓
Zobraz všechny vlastnosti
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | úterý 29.4.2025 |
---|---|
GLS kurýrní služba | úterý 29.4.2025 |
Osobní odběr | pondělí 28.4.2025 po 10:00 hod |

Cena s DPH: 867 Kč
Doplňující výrobek/info 2: se senzorem
typ karoserie: s krytem, plastove pouzdro
otevírací teplota [°C]: 97
Zobraz všechny vlastnosti Materiál pláżtě: GFK (plast zesílený skleněnými vlákny)
Zboží není dostupné