Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro BMW 5 (E34), 530 i V8 (2997ccm/160kW/218HP)


Cena s DPH: 186 Kč
Doplňující výrobek/info 2: bez tesniciho krouzku
Montovací strana: přední
Počet upevňovacích otvorů: 4
Zobraz všechny vlastnosti
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | středa 18.6.2025 |
---|---|
GLS kurýrní služba | středa 18.6.2025 |
Osobní odběr | zítra 17.6.2025 po 10:00 hod |

Cena s DPH: 394 Kč
Hmotnost ( v kg ): 0,080
Doplňující výrobek/info 2: bez tesniciho krouzku
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | středa 18.6.2025 |
---|---|
GLS kurýrní služba | středa 18.6.2025 |
Osobní odběr | zítra 17.6.2025 po 10:00 hod |

Cena s DPH: 1 090 Kč
typ karoserie: bez krytu
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
otevírací teplota [°C]: 82
Zobraz všechny vlastnosti druh katalyzátoru: Pro vozidla s katalyzátorem
Zboží není dostupné