Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro BMW 4 kupé (G22, G82), M4 CS xDrive (2993ccm/405kW/551HP)


Cena s DPH: 905 Kč
otevírací teplota [°C]: 105
typ karoserie: s krytem
Doplňující výrobek/info 2: s tesnicim krouzkem
Zobraz všechny vlastnosti TECDOC-číslo motoru: 37423
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | úterý 25.3.2025 |
---|---|
GLS kurýrní služba | úterý 25.3.2025 |
Osobní odběr | pondělí 24.3.2025 po 10:00 hod |